Дистанційне навчання 26.01-28.01.2022

ДОРОГІ ДІТИ,ЗАПРОШУЮ ВАС НА НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ  ДИСТАНЦІЙНИХ технологій ЧЕРЕЗ МІЙ БЛОГ.

Свої роботи надсилайте на пошту 

Якщо немає можливості відправити на пошту, 

тоді можна на Viber.

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2860578077?pwd=ZFIrKzdFSmV6WDdQOUUvbUJhc2xrUT09

Идентификатор конференции: 286 057 8077

Код доступа: 2021W

                        П'ЯТНИЦЯ 28.01.2022 

ЯДС

Євразія – найбільший материк 



Підручник с.22-23 опрацювати
Переглянь навчальне відео

Перейди за посиланням та перевір свої знання
 виконавши тест

👉ТЕСТ👈

МАТЕМАТИКА

Розв’язуємо задачі


     

Домашнє завдання. 

Математика

Підручник с.21 №4(задача)

(Хто не був на уроці -Підручник с.21 №3, 4, 5)

ЯДС
В понеділок 31 січня останній день прийому проєктів та виконання тесту!
                          БАЖАЮ ГАРНИХ ВИХІДНИХ!!!



                     ЧЕТВЕР 27.01.2022 

ЧИТАННЯ

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря

Сьогодні на уроці ми розглянемо наступний розділ «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства».

Підручник с.95

Тарас Шевченко, Іван Франко, Леся Українка... 
Ви вже добре знаєте ці імена, читали їхні твори. Великий талант, відданість Україні, надзвичайна людяність цих особистостей дають нам
право називати їх титанами духу, тими, які тримають культуру нашої країни, дають нам можливість рухатися вперед і вірити в майбутнє. 

Підручник с.96

Прочитай біографію Тараса Шевченка


Робота над ілюстрацією. Тарас Шевченко. Автопортрет.


Автопортрет зі свічкою
     За малюнком, виконаним 1845, аж у травні 1860 він створив автопортрет зі свічкою, в якому майстерно передав ефект освітлення — боротьбу світла з темрявою, внаслідок чого твір набув символічного звучання. В цьому автопортреті привертає увагу розмаїтість застосованих технічних прийомів: різна сила штрихів, перехресні штрихі, сітка паралельних ліній, якими художник показав як морок відступає перед переможною силою світла. 
Роздивіться хмаринку слів «Тарас Шевченко». 
Яку нову інформацію ви отримали?

Підручник с.97

Роздивіться репродукції картин сучасного українського художника Олега Шупляка. Поясніть, чому він вирішив зобразити Тараса Шевченка саме таким чином. 


УКРАЇНСЬКА МОВА

Розвиток зв'язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками»


МАТЕМАТИКА


МИСТЕЦТВО

Створення  композиції «Веселка».

 Давайте згадаємо про спектр кольорів які знаходяться у веселці. Є такий віршик про кольори веселки, хоча він російською мовою:

Каждый охотник желает знать, где сидит фазан.

  Сьогодні на уроці ми з вами будемо створювати композицію, яка називається «Веселка».

Хай щастить!     Чекаю на ваші роботи   до   наступного уроку мистецтва  !

     Як приклад, веселки можуть бути ось такі: 






АНГЛІЙСЬКА МОВА (2 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Мазур Ольги Вікторівни

ІНФОРМАТИКА (1 ГРУПА)

Що робити якщо...

Опрацюйте в підручнику с.70-75

Перегляньте відео 

Домашнє завдання.

Читання

Опрацювати текст на с.95-97

Дати відповіді на запитання:

Кого називають Наш Тарас і Великий Кобзар? 

Ким був Тарас Шевченко?

Яку нову інформацію ви отримали із хмаринки слів «Тарас Шевченко»? 

Математика

Підручник с.20 №7

(для тих , хто не був на уроці с.19 №1 три задачі)

Українська мова

Напиши розповідь про своє ставлення до персонажів тексту.Сфотографуй та надішли мені на перевірку до наступного уроку української мови.Чекаю твою роботу. 

Дражнилка
      Цей Толик такий вреднющий, що в цілім світі не знайти. Усім дітям у нашому дворі він придумує образливі прізвиська. А вчора потрапив йому на очі я, і він мало не довів мене до сліз.Ми гралися у дворі, й тут моя бабуся вийшла на балкон і гукнула:
      - Вітю, додому!
      А Толик тут як тут:
      - Вітя-муритя, солона копитя.
І всі почали сміятися з мене й повторювати цю нісенітницю. Мені було дуже прикро.Але, як на зло, я нічого не міг придумати у відповідь і пішов додому з єдиним наміром – скласти про Толика якусь смішну й дошкульну дражнилку.
      Після обіду я став підбирати до слова «Толик» якесь співзвучне слово. Спочатку придумав «Толик-нолик». Але це було зовсім не образливе прізвисько. Я ще трохи напружився – і в мене вийшло «Толик, Толик – круглий нолик». Ні, не те – якась ніжна дражнила. Я помучився ще може з півгодини й придумав «Толька, Толька – зелена квасолька». Та це було знов не те, що мені хотілось. Я пішов до свого старшого брата по допомогу. Але Олег попросив не заважати йому робити уроки.Йти надвір мені не хотілося. Однак треба було вигуляти песика Кузика. Я взяв м’яча, і ми з Кузею пішли. Толик сидів на лавочці. Побачивши мене, він кисло скривився. Я гарячково став пригадувати свої дражнили про нього. І раптом зрозумів, що робити цього зовсім не слід. Мені перехотілося казати Толикові образливі слова, і я запропонував:
      - Толику, ходімо пограємо з м’ячем. – Толик страшенно здивувався. Тому мить помовчав, а потім відповів:
      - Гаразд, Вітю, ходімо.
      Він більше ніколи не згадував ту неприємну дражнилку.



СЕРЕДА 26.01.2022 

ЯДС

Проєкт "Океани"

Любі діти. Сьогодні ви будете презентувати свої проєкти "Океани". Тому чекаю ваші роботи, сподіваюсь на плідну працю.

МАТЕМАТИКА

АНГЛІЙСЬКА МОВА (1 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Ісраєлян Людмили Іванівни

ІНФОРМАТИКА (2 ГРУПА)

Що робити якщо...

Опрацюйте в підручнику с.70-75

Перегляньте відео 

УКРАЇНСЬКА МОВА

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА 


Домашнє завдання.

Математика

с.17 № 4 знайди значення виразів (розписати кожну дію окремо)

Українська мова

с.96 впр.9 

Повторити тему займенник

Зробити таблицю відмінювання займенників 1-ої, 2-ої та 3-ої особи(с.90 та с.92)

Немає коментарів:

Дописати коментар