Дистанційне навчання 14.02-21.02

  Шановні батьки та діти!


Продовжуємо дистанційне навчання.

        Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2860578077?pwd=ZFIrKzdFSmV6WDdQOUUvbUJhc2xrUT09

ПОНЕДІЛОК 21.02

АНГЛІЙСЬКА МОВА (1 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Ісраєлян Людмили Іванівни

АНГЛІЙСЬКА МОВА (2 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Мазур Ольги Вікторівни

Математика

Ділимо числа, які закінчуються нулями

Згадай, як слід міркувати в ході письмового ділення у випадку, коли ділене закінчується нулем. Зістав частки. У чому відмінність? Як вона впливає на розв’язання? 


Знайди значення виразів письмово з коментарем. 




Назви швидкість руху в кожному випадку. (письмово)таблицю не креслити,записати прикладом.


Підручник. Сторінка50
Завдання 3. 
Знайди значення часток із коментарем. 
Виконай перевірку.(1-2 стовпчик)

Домашнє завдання

Тренувальний зошит ст.44 ( 1 стовпчик)

Українська мова

Утворюю дієслова минулого часу

Згадай, що таке дієслово
Підручник ст. 112
Вправа 1. 
Розглянь обкладинку книжки. Чи знайома вона тобі? Прочитай уривок із неї. (усно)

Вправа 2. 
Визнач, до якої частини мови належать слова, що в дужках, у тексті про Мауглі. У якій формі вони стоять? Постав  ці  дієслова  у  минулому  часі  і  спиши  текст.(письмово)

Вправа 4.
 Прочитай повідомлення Ґаджика про Індію. Що з нього раніше тобі було невідомо? (усно)


Вправа 8. 
Розглянь світлини птаха, який є національним символом Індії. Напиши текст-опис про нього (3–4 речення) або сенкан. Використай дієслова минулого часу.(письмово)


Домашнє завдання

Тренувальний зошит ст. 53

Читання

Дай відповіді на запитання
- Чи є ще дійові особи, крім Зозулі й Півня? - Як вони характеризують спів один одного?
 - Які слова з цього повчання стали прислів’ям? Як ви його розумієте?
 - Як ви гадаєте, ці слова стосуються птахів, чи автор мав на увазі когось іншого? 
- Чому вчить нас ця байка?

Гра «Додай і прочитай» 
- Як ти співаєш, __________, веселенько... 
- А ти, Зозуленько, ти, ______________, Виводиш гарно так і ________________, Що __________ плачу я...
- А ти, ____________, ти, кралечко моя,
 Поки співаєш ____________, 
То й весело мені, _________________ ____________, життя своє погане Та безталанне... 
За що ж,- _________________,
- Зозуля Півня вихваляє? 
За те, що ___________________ 
Та потакати добре вміє: _______, як кажуть, __________.

ЗАВДАННЯ: підготуватись до інсценізації байки.

ВІДПОЧИНЬ 



П'ЯТНИЦЯ 18.02
ЯДС
Рослинний і тваринний світ Австралії

Прочитай в підручнику текст на ст.58-61

Переглянь навчальне відео
та підготуйся до тесту


Перевір свої знання та виконай

👉ТЕСТ👈
(тест буде закритий 20.02 о 20:00 год)
Математика
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове
і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

(Якщо ти не зміг приєднатися до уроку,то виконай, 
будь ласка ці завдання)
Підручник ст.49 приклади №2 (1 та 2 стовпчик)
№3 задача (№2)
№4 (перший стовпчик)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник ст.49 №2💒
№ 4 💒

Музичне мистецтво

Блог вчителя музичного мистецтва

ДАНИЛОВА СВІТЛАНА АХТАФІВНА




ЧЕТВЕР 17.02

Українська мова
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу


(Якщо ти не зміг приєднатися до уроку,то виконай, будь ласка ці завдання)
Підручник ст. 110
Виконай впр.1 (усно), 2 (письмово), 3 (усно), 4 (письмово), 6 (усно)

Переглянь Цікаві факти про панду


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник ст.111 впр. 8 🐼
Вивчити правило на ст. 110


Математика
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом



(Якщо ти не зміг приєднатися до уроку,
то виконай, будь ласка ці завдання)
Підручник ст. 47 опрацювати № 2 (усно)
№ 3 (письмово)
Розв'язати задачу № 6 (1)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник ст.48 приклади №5 (🏠)
задача № 6 (🏠)

Інформатика
Опрацювати презентацію 

Тисни сюди Алгоритми з циклами



СЕРЕДА 16.02

ЯДС
Австралія – найсухіший материк


Опрацюй текст в підручнику на ст.55-57

Підсумовуємо прочитане


Уважно переглянь навчальне відео

Підготуйся до тесту


Математика
Множимо і ділимо багатоцифрове число 

Виконай завдання в зошиті



Виконай ділення письмово
перевір результати

3400:100=
14000:10=
347000:1000=
57000:100


АНГЛІЙСЬКА МОВА (1 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Ісраєлян Людмили Іванівни

АНГЛІЙСЬКА МОВА (2 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Мазур Ольги Вікторівни


ЧИТАННЯ

Позакласне читання

Перейди за посиланням та обери текст ,

 який сподобався найбільше.

Прочитай його та перекажи батькам.



Домашнє завдання

ЯДС 

Виконай  👉ТЕСТ👈

(тест закриється 17.02 о 21:00 год)

Математика

Тренувальний зошит ст. 40



ВІВТОРОК 15.02
ЯДС
Рослинний і тваринний світ Південної Америки

Прочитай в підручнику ст.50-53

Переглянь навчальне відео

Потренуйся та виконай інтерактивне завдання



Математика
Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число 



Українська мова
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу



Читання
Вступ до розділу.
 Істотні ознаки байки. 
Життя і творчість Леоніда Глібова


Байка — невеликий, найчастіше віршований твір
 повчального змісту. 
У байках в образах тварин, рослин, різних предметів
 зображено людей, їхнє ставлення одне до одного,
 до праці, природи. 
У більшості байок є дві частини: розповідь про якийсь випадок, 
подію і повчальний висновок — мораль байки. 

Підручник ст.110-111
Опрацювання твору Леоніда Глібова «Зозуля й Півень». 
Словникова робота

Зіграймо в театр – інсценізуймо байку.

Переглянь відео та прослухай байку


АНГЛІЙСЬКА МОВА (1 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Ісраєлян Людмили Іванівни

АНГЛІЙСЬКА МОВА (2 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Мазур Ольги Вікторівни


Домашнє завдання

ЯДС

Виконай тест. Прочитавши інформацію в підручнику ти зможешь дати відповіді на всі запитання!Бажаю успіху!


👉ТЕСТ👈

(тест буде закритий 16.02 о 21:00год)

Математика

Тренувальний зошит ст.39

Українська мова

Підручник ст.109 впр.8

Тренувальний зошит ст.56

Читання

Підручник ст. 110-111

Високий рівень: (для розуму) 

– прочитати, створити малюнковий план до байки, вивчити її.

Достатній рівень: (для серця)

 – прочитати, намалювати головних героїв байки.

Середній рівень: (для душі) 

- виразно прочитати байку.


ПОНЕДІЛОК  14.02

АНГЛІЙСЬКА МОВА (1 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Ісраєлян Людмили Іванівни

АНГЛІЙСЬКА МОВА (2 ГРУПА)

Блог вчителя англійської мови Мазур Ольги Вікторівни

Математика

Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове 

(Якщо ти не зміг приєднатися до уроку,то виконай, будь ласка ці завдання)

Заміни складені іменовані числа простими

і виконай обчислення


Розв'яжи задачу


Підручник ст.42 №2
Розв'яжи приклади зроби перевірку
ст.42 №4
Знайди значення виразів
ст.42 № 5
Розв’яжи нерівності

Українська мова

Перевіряю написання закінчень дієслів
 теперішнього часу


Переглянь відео

(Якщо ти не зміг приєднатися до уроку,то виконай, будь ласка ці завдання)

Підручник ст.106

Вправа 1. Допоможи Ґаджикові вибрати з дужок потрібну букву. Для цього визнач час дієслів і скористайся поданою порадою.

Вправа 3. Прочитай запитання Читалочки. Чи знаєш відповіді на них? Спиши запитання, вставивши пропущені букви.

Вправа 4. Прочитай інформацію, щоб перевірити свої відповіді на запитання з попереднього завдання. Випиши виділені дієслова. Познач їхній час. Підкресли орфограми. 

Вправа 6. Напиши розповідь або сенкан про парасольку. Використай дієслова в теперішньому часі. 

Читання

Підсумок за розділом 

«Замислюємося над сторінками книжок

 українського письменства»


Перейди за посиланням та виконай перевірку знань з теми
👉ТЕСТ👈
(УВАГА! Тест буде закритий сьогодні о 21:00 год)


Домашнє завдання

Математика

Тренувальний зошит ст.48(перший стовпчик)

ст. 55(перший стовпчик)

Українська мова

Підручник с.107, вправа 7. (Випиши дієслова.Встав пропущені орфограми. Познач їхній час. )

Тренувальний зошит ст.52


Немає коментарів:

Дописати коментар